Windhoek

9 september 2017

Aangekomen in Windhoek en wat doe je dan nog voor je naar je hotel gaat. Yes, naar Joe's Beer's House. Gisteren  in Waterberg een leuk Spaans Stel ontmoet die vandaag ook in Windhoek zouden aankomen. Afgesproken in Joe's om het einde van de vakantie te vieren.  Wij dachten om even te reserveren voor vanavond , maar zijn gelijk gebleven voor de lunch. Geweldige plek met als motto, OUR HOUSWINE IS JAGERMEISTER!  Rene, Ton en Rob volgende keer spreken we hier af😂 en dan beloof ik jullie dat de meiden jullie onder tafel drinken!  Dus Monique, Benita en Annette we moeten gaan oefenen! Maar dan wel alleen hier!

1. Desiree:
    9 september 2017
    Geniet van een echte steak 😁
  2. Liesbeth gordeau:
    de dames lekker toples , ziet er goed uit ,hahaha
    nog effe luus en oscar , genieten.
  3. Anja:
    9 september 2017
    Geweldig wat een super mooie vakantie hebben jullie gehad leuk dat wij mee konden kijken 😅geniet er nog even van liefs
  4. Ien en el westeinde:
    11 september 2017
    tjongejonge wat een prachtige indrukwekkende reis van jullie! we zijn jaloers!! neem ook een armbandje voor ons mee haha