Van Etosha naar Ghaub

6 september 2017

1 dagje rust gehad op Eldorado campsite. Vandaag door naar Ghaub. Zoals gewoonlijk vroeg uit veren anders kom je nergens. Eerst terug gereden naar Outjo om bij een enorme  baker te gaan ontbijten. Nog even wat inkopen gedaan en toen verder via Otavi naar Ghaub. In Etosha park zagen we al wat kleine bloesems ontluiken aan de bomen en vandaag is het alsof alles tegelijk is opengesprongen. Een grote kleurenpracht. Alsof een toverstafje de bomen had aangeraakt. De mensen zeggen dat er regen aankomt, normaal is de bloesem een stuk later. Gelukkig voor ons hebben we nog geen druppel gezien, voor het land wel erg jammer want het is hard nodig. Vroeg in de middag arriveerden we in Ghaub en werden we op een idyllische campsite gezet. Hier kan je een Rhinotrack doen alleen ging deze helaas vandaag niet door. Toch hebben wij in het open veld een zwarte neushoorn gezien. Iets te ver weg voor een foto, maar met de verrekijker heel goed te zien. Magistraal beest.